Vânzările evoMAG au crescut în 2020 cu 43%

evoMAG, companie din industria de comerţ electronic, a anunţat joi că a realizat în 2020 vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creştere cu 43% faţă de anul anterior, compania estimând pentru acest an afaceri mai mari cu peste 20%.

„evoMAG încheie anul 2020 cu vânzări de peste 32 de milioane de euro, în creştere cu 43% faţă de anul anterior. În 2020, evoMAG a înregistrat cele mai mari creşteri de vânzări în categoriile de produse electronice, electrocasnice, pentru sport & fitness (trotinete electrice) şi pentru casă şi grădină. Rezultatele înregistrate de evoMAG în 2020 reflectă transformarea organizaţională din ultima perioadă, ce a presupus investiţii în oameni, atât în majorarea numărului de angajaţi, cât şi în trainingul acestora, în fluxurile de lucru, în echipamente şi în soluţii de automatizare. Toate aceste lucruri au permis îmbunătăţirea timpilor de livrare a produselor către clienţii finali, creşterea stocurilor de produse cu 50%, dar şi reorganizarea activităţii de recepţie a mărfurilor şi procesare a comenzilor”, arată compania.

De asemenea, evoMAG anunţă pentru 2021 investiţii de circa 200.000 de euro.

„Investiţiile făcute anterior şi evoluţia industriei de eCommerce, în contextul actual, ne-au adus în momentul în care putem accelera şi mai mult dezvoltarea evoMAG. Vedem, în perioada următoare, un potenţial foarte mare de creştere şi vrem să ducem evoMAG la nivelul următor. Suntem în plin proces de căutare de capital pentru a accelera transformarea organizaţională a evoMAG”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, menţionând că, pentru anul în curs, estimează un avans de cel puţin 20% al business-ului.

Dezvoltarea evoMAG presupune, în perioada următoare, lansarea unui marketplace, continuarea procesului de automatizare a comenzilor, investiţii în software şi programare, în personal şi în introducerea de noi categorii de produse pe evoMAG.ro.

Pentru anul în curs, compania estimează investiţii de aproximativ 200.000 de euro, similar cu valoarea investiţiilor de anul trecut.

„Am îmbunătăţit foarte mult procesul de automatizare şi partea de logistică, în acelaşi timp cu creşterea echipei în zone cheie: depozit, service, contabilitate, în departamentul de product management. Vom continua procesul de recrutare anul acesta, axându-ne şi pe alte zone cheie de dezvoltare, precum programare şi marketing, în funcţie de evoluţia business-ului”, mai spune Mihai Pătraşcu.

Cât priveşte evoluţia din 2021 a industriei locale de eCommerce, evoMAG estimează o creştere de aproximativ 20%.

evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează sute de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.

evoMAG este companie românească de familie, cu peste 15 ani de experienţă în domeniu, fondată de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

 

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *