Unităţile administrativ-teritoriale care doresc să participe în cadrul Programului Iluminat Public îşi pot crea conturile de utilizator în aplicaţia informatică
Administraţia Fondului pentru Mediu anunţă că, începând de marţi, unităţile administrativ-teritoriale care doresc să participe în cadrul Programului Iluminat Public îşi pot crea conturile de utilizator în aplicaţia informatică pusă la dispoziţie pe site-ul AFM. Ulterior, începând cu data de 19 august 2022, ora 10.00, solicitanţii vor depune cererile de finanţare, împreună cu documentaţia aferentă, în aplicaţia informatică prin intermediul conturilor de utilizator create.
Din 16 august primăriile interesate pot crea conturile de utilizator în aplicaţia informatică, iar din 19 august solicitanţii vor depune cererile de finanţare, împreună cu documentaţia aferentă.
Potrivit instituţiei, finanţarea în cadrul acestui program se va acorda în funcţie de categoria unităţii administrativ-teritoriale, respectiv:
- pentru comune cu o populaţie de până la 5.000 de locuitori – maximum 1.000.000 lei;
- pentru comune cu o populaţie de peste 5.001 de locuitori – maximum 2.000.000 lei;
- pentru oraşe – maximum 3.000.000 lei;
- pentru municipii de rang 0 – municipiul Bucureşti – maximum 50.000.000 lei;
- pentru municipii de rang I – maximum 6.000.000 lei;
- pentru municipii de rang II – maximum 5.000.000 lei.
Înscrierile în aplicaţie se realizează în limita a 150% a bugetului alocat Programului.
news.ro