Una din trei persoane a fost agresată pe reţelele sociale

Pe măsură ce oamenii petrec din ce în ce mai mult timp pe reţelele sociale, hărţuirea cibernetică devine deja un eveniment comun în viaţa de zi cu zi, arată un studiu Unlock Research, realizat pentru ING Bank România, potrivit căruia 33% din respondenţi spun că au fost agresaţi online şi 58% spun că au primit comentarii negative la postările lor.

”Una din trei persoane a fost agresată pe reţelele de socializare, iar cauzele hărţuirii online pentru 29% dintre victime au fost postările despre hobby-urile şi interesele proprii”, relevă un studiu Unlock Research, realizat pentru ING Bank România.

Cercetarea arată că românilor le place să posteze despre hobby-urile şi interesele proprii (48%), dar criticile şi comentariile negative îi fac pe un sfert din ei să ezite când postează pe reţelele sociale.

Majoritatea celor intervievaţi (84%) consideră că este mai probabil să primească reacţii negative online şi 58% spun că au primit reacţii negative la postările din social media. Din aceste motive, unul din cinci (21%) a declarat că nu postează sub propria identitate, iar 36% au spus că prietenii lor îşi ascund identitatea atunci când se exprimă pe aceste reţele.

„Din păcate, comentariile negative sunt o problemă gravă pe reţelele sociale. O problemă care îi împiedică pe oameni să vorbească despre pasiunile lor şi să fie cu adevărat ei înşişi în mediul online. ING îi încurajează să îşi urmeze pasiunile, iar pentru că suntem la final de an şi e perioada în care ne uităm la 2022 cu speranţă şi încredere, rezoluţia ING pentru 2022 este #unfollowhate. Campania pe care o lansăm îşi propune să transmită un mesaj puternic şi clar: fii tu, lumea are nevoie de tine şi de talentul tău. Noi, cei de la ING, te susţinem”, spune Silvia Mihăilescu, director marketing, comunicare şi CSR ING Bank România.

Pe măsură ce oamenii petrec din ce în ce mai mult timp pe reţelele sociale, hărţuirea cibernetică devine deja un eveniment comun în viaţa de zi cu zi. 43% dintre intervievaţi spun că li se întâmplă frecvent cunoscuţilor lor să primească comentarii negative online.

Cercetarea a arătat că 86% dintre respondenţi recunosc agresiunea online pe care o văd pe reţelele sociale şi definesc comentariile ca fiind cu ură, insulte, glumiţe jignitoare sau critici. 69% consideră că acestea reprezintă o problemă în zilele noastre în societate.

„Ca să-i încurajeze pe români să nu se lase influenţaţi de comentariile negative, ING Bank a lansat campania #unfollowhate. Banca invită toţi oamenii activi de pe reţelele sociale să le ignore şi să continue să meargă pe drumul lor. Pe lângă un video ca o poveste care poate fi despre oricine, campania aduce în faţă comentarii reale pe care diverşi artişti le-au primit, dar pe care le-au ignorat ca să poată ajunge unde sunt azi”, mai arată banca.

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,4 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări.

Înfiinţată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, şi singura bancă cu creştere organică, fără achiziţii de portofolii de clienţi sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienţi din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri şi Mid-Corporate şi Wholesale Banking.

 

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *