Twitter introduce funcţii în Europa pentru identificarea mai uşoară a reclamelor politice
Twitter a lansat marţi funcţii în Europa prin care alegătorii pot identifica mai uşor reclamele de campanie politică, esenţiale pentru alegerile parlamentare europene din luna mai, pe fondul temerilor legate de posibile campanii de dezinformare din partea Rusiei şi a riscurilor unor măsuri din partea autorităţilor de reglementare, transmite Reuters.
Operatorii reţelelor de socializare, precum Facebook şi Twitter, sunt presaţi să ia măsuri mai ferme pentru a combate ştirile false şi răspândirea extremismului şi a propagandei. Uniunea Europeană este îngrijorată în privinţa influenţei Rusiei, ţara care a negat astfel de acţiuni.
Twitter a anunţat că politica sa în domeniul reclamelor politice, introdusă la alegerile parlamentare din SUA de anul trecut, vor fi lansate şi în India şi Australia, care vor organiza la rândul lor alegeri.
În esenţă, aceste măsuri înseamnă că oricine poate vederea pe Twitter reclame politice în Centrul pentru Transparenţa Reclamelor, cu detalii privind facturarea, cheltuielile pentru promovare, precum şi date privind ţintirea demografică. Reclamele vor fi disponibile pe termen nelimitat.
O etichetă vizuală şi informaţii referitoare la conţinutul promovat vor permite utilizatorilor să identifice reclamele de promovare politică şi cine le-a plătit.
”Politica noastră referitoare la reclamele politice este extinsă pentru a acoperi #EUElections2019, oferind publicului larg o nouă serie de informaţii despre cine face promovare politică pe Twitter”, a anunţat compania într-o postare pe blog.
Candidaţii sau organizaţiile vor trece printr-un proces de certificare, cu dovedirea identităţii, înainte de a putea să facă publicitate politică pe site. Această politică va intra în vigoare pe 11 martie.
news.ro