Ministerul Sănătății va derula o campanie naţională de informare şi conştientizare privind vaccinarea
Ministerul Sănătăţii anunţă, joi, că desfăşoară, în următoarele trei luni, o campanie naţională de informare şi conştientizare asupra importanţei vaccinării, sub sloganul „Ştiu, nu doar sper că o să fiu bine! Mă vaccinez!”. Bugetul proiectului este de peste 21 de milioane de lei.
Potrivit sursei citate, obiectivul campaniei de vaccinare este creşterea interesului publicului pentru această măsură esenţială de sănătate publică.
„Trebuie să recunoaştem faptul că în perioada pandemiei COVID-19 a scăzut încrederea în vaccinare. Acum, prin această campanie de informare şi conştientizare, dar şi prin altele care vor urma, Ministerul Sănătăţii îşi exercită rolul său esenţial, de a încuraja vaccinarea populaţiei, considerând însă că aceasta nu este o acţiune obligatorie, ci puternic recomandată pentru cetăţeni, iar decizia individuală trebuie luată în mod informat, pe baza datelor ştiinţifice. Acest lucru îl face actuala campanie, care-i îndeamnă pe cetăţeni să se informeze asupra beneficiilor vaccinării pentru sănătatea lor şi a celor dragi”, a transmios ministrul Sănătăţii, Alexandru Rafila.
Campania de informare şi conştientizare este realizată în cadrul proiectului „Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde în Ministerul Sănătăţii ce optimizează procesele decizionale privind activitatea de vaccinare în România – ROVAC”, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.
Bugetul total al proiectului este de 21.915.927,05 lei cu TVA.
news.ro