TELVERDE pentru devenii afectaţi de COVID-19
Direcţia de Asistenţă Socială Deva pune la dispoziţia persoanelor afectate de pandemia de COVID-19 o linie telefonică GRATUITĂ, la care acestea pot solicita asistenţă psihologică şi juridică orientativă.
Numărul 0800.500.022 poate fi apelat gratuit, din orice reţea cu acoperire naţională, exclusiv pentru aspecte legate sau generate de COVID-19.
Apelurile sunt preluate de operatori, după următorul program:
- luni – joi, între orele 8:00-16:30
- vineri, între orele 8:00-14:00
Asistenţa psihologică şi juridică orientativă este acordată GRATUIT, de către specialişti ai Direcţiei de Asistenţă Socială Deva şi se efectuează pe bază de programare.
Serviciile de asistenţă psihologică şi juridică orientativă se acordă telefonic – prin apel vocal sau video, în funcţie de opţiunea solicitanţilor.
Dacă persoana care are nevoie de asistenţă psihologică este minoră, este obligatoriu acordul părinţilor.
Procedura de acordare a asistenţei psihologice şi juridice orientative a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Local Deva nr. 168/2021, care poate fi consultată pe www.primariadeva.ro, Secţiunea Hotărâri de Consiliu sau accesând link-ul: http://www.primariadeva.ro/fisiere/userfiles/168____.pdf.
Direcția de Asistență Socială Deva