Se reiau lucrările de reabilitare pe DN76, Deva – Oradea

Lucrările de reabilitare a DN 76 Deva – Oradea continuă şi în acest an, pe tronsoanele 3 şi 5 urmând să se lucreze începând de vineri, anunţă Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Potrivit CNAIR, lucrările la tronsonul 5 (Ştei – Beiuş), în lungime de 31 de kilometri, al DN 76 urmează să reînceapă vineri, odată cu începerea sezonului de construcţii, şi se estimează că recepţia la finalizarea lucrărilor pe acest sector va avea loc în luna aprilie.

Tot în 15 martie urmează să înceapă lucrările pe tronsonul 3 (Ioneşti – Vârfurile), cu o lungime de aproximativ 14 kilometri, după ce în luna noiembrie anul trecut a fost semnat contractul de execuţie a lucrărilor, care vor dura 12 luni, cu asocierea S.C. Sylc Con Trans S.R.L. – Hydrostroy AD.

Luni, 18 martie, asocierea Dacia Faber SRL şi Total Construct SRL va începe lucrările de consolidare la kilometrul 86+500 al DN 76, pe sectorul Criştioru de Jos – Vârfuri, unde a avut loc o alunecare de teren. Contractul a fost semnat miercuri, ca urmare a întocmirii unui proces verbal de calamitate. Constructorul are la dispoziţie patru luni pentru punerea în siguranţă a drumului, astfel încât să fie evitată blocarea circulaţiei şi consolidarea terenului cu coloane forate în adâncime.

Anul acesta se vor finaliza lucrările şi pe lotul 3 al sectorului de aproximativ 15 kilometri care face parte din tronsonul 6 (Beiuş-Oradea) al DN 76.

Contractul a fost semnat în august 2018 cu asocierea SC Drum Asfalt SRL – SC Trameco SA – SC Drumuri Bihor SA, care a început lucrările încă din luna octombrie 2018.

Tot pentru tronsonul 6, Beiuş – Oradea, CNAIR intenţionează să semneze anul acesta inclusiv contractele pentru reabilitarea loturilor 1 şi 2, în lungime totală de peste 32 de kilometri. Pentru contractele destinate reabilitării celor două loturi, ofertele deschise în luna ianuarie se află acum în perioada de evaluare.

În ceea ce priveşte reabilitarea tronsonului 4 (Vârfurile – Ştei), cu o lungime de peste 33 de kilometri, anul acesta va fi lansată o nouă licitaţie, după ce fostul antreprenor a abandonat lucrarile. În acest moment este deja actualizată documentaţia de atribuire, după ce a fost realizată o expertiză tehnică a lucrărilor executate de vechiul antreprenor.

CNAIR precizează că tronsonul 1 (Şoimuş-Brad), în lungime de peste 30 de kilometri, a fost recepţionat şi deschis circulaţiei în decembrie 2017, iar pentru tronsonul 2 (Brad-Ioneşti), cu o lungime de apropape 20 de kilometri, recepţia finală a avut loc în luna decembrie a anului trecut.

 

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *