Retailerul irlandez Primark intră pe piaţa din România
Primark, retailer irlandez, a anunţat joi că intră pe piaţa din România şi deschide primul magazin până la sfârşitul anului, în centrul comercial ParkLake, şi urmează să deschidă şi un al doilea magazin în ţară.
Primark, retailerul internaţional, şi-a anunţat astăzi planurile de lansare în România prin deschiderea primului magazin în Bucureşti, localizat în centrul comercial ParkLake, spre sfârşitul acestui an. În acest fel, retailerul marchează încă un reper important în continua sa extindere în Europa şi SUA”, anunţă compania.
Noul magazin va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piaţă central şi est europeană, după inaugurarea cu succes a magazinelor sale din Slovenia, Polonia şi Republica Cehă din ultimii ani.
Primark, un retailer irlandez, a fost înfiinţat în Dublin, Irlanda acum mai bine de 50 de ani şi deţine în prezent peste 400 de magazine pe 14 de pieţe. Oferta include şi o selecţie amplă de parteneriate cu licenţe precum NBA şi Disney.
„Suntem încântaţi de progresul planurilor noastre de extindere şi de intrarea în premieră pe piaţa din România unde am rezervat un spaţiu deosebit într-un centru comercial popular din estul Bucureştiului. Reacţia clienţilor din regiunea ECE la marca Primark a fost extrem de favorabilă şi ne dorim foarte mult să continuăm această extindere. Sperăm ca românii să ne poată trece pragul înainte de sfârşitul acestui an”, spune Paul Marchant, CEO Primark.
Extinderea în România este o dovadă a investiţiilor şi implicării constante pe piaţa ECE, cu planuri deja demarate pentru inaugurarea unui al doilea magazin în această ţară. În plus, retailerul s-a angajat să deschidă alte patru magazine în Polonia, dintre care două noi magazine în Lodz şi Wroclaw. Intenţionează să intre şi în Slovacia la începutul anului viitor cu un magazin în Bratislava – ţara ar deveni astfel piaţa cu numărul 16 pentru Primark, după România.
Inaugurarea a 15 magazine în ultimul an financiar a dus la creşterea portofoliului de magazine din ECE în cadrul procesului de extindere continuă a grupului Primark. Anul trecut, Primark şi-a dezvăluit planurile de a accelera ritmul extinderii pe piaţa din SUA, bazându-se pe venituri comerciale solide şi pe o vizibilitate tot mai mare a mărcii cu scopul de a ajunge la aproximativ 60 de magazine în următorii cinci ani. Primark îşi propune să se extindă şi în Franţa, Italia şi Peninsula Iberică astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în această perioadă de cinci ani.
Primark este un retailer internaţional care vinde îmbrăcăminte, produse de frumuseţe şi articole pentru casă, la preţuri convenabile. Înfiinţată în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark deţine în prezent peste 400 de magazine în 14 ţări din Europa şi America de Nord şi are peste 70.000 de angajaţi.
news.ro