Primăria Hunedoara, noua organigramă supusă votului Consiliului Local

Astăzi, la ora 14:00 are loc ședința Consiliul local Hunedoara în care se va dezbate proiectul privind aprobarea structurii organizatorice – organigrama și a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Hunedoara și pentru Serviciile Publice fără personalitate juridică subordonate Consiliului Local al Municipiului Hunedoara.

Proiectul de hotarâre propune consiliului local aprobarea unui numar de 541 posturi. Dintre acestea, 138 sunt finantate din capitolele bugetare “Asigurări şi asistenţă socială” (respectiv cele din Directia de Asistenta Sociala – 113 si cele din Cresa Casuta cu Pitici” – 25). Un numar de 403 posturi din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Hunedoara si al Serviciilor Publice fara personalitate juridica subordonate Consiliului Local al Mun. Hunedoara sunt stabilite conform art. III, alin. (1) din O.U.G. nr. 63/2010, după cum urmează:

– 308 posturi din aparatul de specialitate al primarului, precum și din instituțiile publice locale fără personalitate jurodică

– 13 posturi în cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor

– 74 posturi în Direcția Poliția Locală

– 8 posturi pentru implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene

Structura organizatorică se modifică după cum urmează:

1. Se infiinteaza un compartiment nou – Compartimentul Parcari de Resedinta si Bilete Transport Local in subordinea Serviciului Administrarea Domeniului Public si Privat. In noul compartiment vor fi preluate urmatoarele posturi: de la Sectorul Intretinerea Domeniului Public si Privat: 3 posturi de inspector de specialitate, gr. IA (doua vacante si unul ocupat de d-l Pintea Gelu Vasile), un post de inspector de specialitate, gr. II (ocupat de d-na Moise Cristina Diana) si de la Sector Intretinere Strazi un post de referent, tr. II, post care se va transforma in inspector de specialitate debutant. Se vor respecta prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la modificarea locului de munca.

2. In cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public si Privat, postul vacant de inginer horticol se transforma intr-un post de subinginer, gr. IA.

3. In cadrul Serviciului Administrativ vor fi preluate: un post de sofer (ocupat de Blidariu Constantin) si 8 posturi de muncitori calificati, tr. I (posturi ocupate de Veress Karoly, Mate Domokos, Popovici Ioan, Tanase Ovidiu Nicu, Hinek Florin, Vesa Eugen Alin, Zagan Vasile, Dragomir Petrina). Acestia se vor ocupa de partea de intretinere a dotarilor din cladirea primariei si din celelalte cladiri in care isi desfasoara activitatea salariatii consiliului local, mici reparatii, intretinere instalatii electrice, tamplarie, etc.

4. Serviciul Gestionare si Intretinere Domeniu Public si Privat din Directia Tehnica din aparatul de specialitate al Primarului municipiului Hunedoara se desfiinteaza, impreuna cu cele 2 posturi vacante si cele 29 posturi ocupate. Se vor respecta prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la incetarea contractelor de munca. Se vor respecta prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la modificarea contractului individual de munca.

5. In cadrul Complexului Sportiv “Michael Klein” si Strandul Municipal: se infiinteaza 2 posturi de muncitor calificat, tr. I. Acestia vor desfasura activitati de supraveghere platforma, intretinere

6. In cadrul Directiei de Asistenta Sociala: se infiinteaza un compartiment nou – Centrul de Recreere Pensionari, in cadrul caruia va fi infiintat un post de muncitor calificat, tr. I.

7. Se redenumeste Serviciul Public Gradina Zoologica si Ecarisaj in Serviciul Public Gradina Zoologica. In cadrul acestuia postul vacant de paznic va fi transformat intr-un post de casier.

8. In cadrul Serviciului Public Administratia Pietelor, Targurilor si Oboarelor se infiinteaza un numar de 10 posturi de ingrijitor – personal contractual. Acestia vor fi responsabili cu mentinerea curateniei si salubrizarea Pietei Obor si a Pietei Dunarea.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *