Poşta Română anunţă destinatarii că atât coletele, cât şi corespondenţa vor fi păstrate 10 zile
Compania Naţională Poşta Română îşi anunţă clienţii care, în perioada stării de urgenţă, au de ridicat trimiteri de la oficiile poştale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile în cazul celor expediate din UE şi de 30 de zile pentru cele primite din afara UE.
”Compania Naţională Poşta Română aminteşte tuturor clienţilor care, în perioada stării de urgenţă, au de ridicat trimiteri de la oficiile poştale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile pentru trimiterile intracomunitare şi de 30 de zile pentru cele extracomunitare. Compania se află în discuţii cu partenerii instituţionali pentru a prelungi termenele de păstrare a trimiterilor în subunităţile poştale sau pentru a găsi soluţii de a le distribui direct clienţilor şi a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranţa lor şi a angajaţilor.r”, transmite Poşta Română.
Poşta Română arată că, încă de la începutul situaţiei create de pandemia cu coronavirus, compania s-a adaptat şi a încercat, zilnic, să găsească soluţii pentru a veni în sprijinul clienţilor.
”Compania a reuşit, astfel, să limiteze interacţiunea acestora cu salariaţii poştali, iar aceştia să fie cât mai puţin expuşi riscului de îmbolnăvire. În plus, Poşta Română a venit cu o serie de măsuri pentru a limita timpul petrecut în subunităţile poştale şi a recomandat clienţilor ca, în interior, să nu se afle mai mult de două persoane la ghişeu, în timp ce restul clienţilor au fost rugaţi să aştepte în afara oficiului poştal”, mai arată compania.
De asemenea, pentru a preveni şi a limita eventuala răspândire a virusului Covid-19, compania a recomandat ca distanţa dintre persoane să fie limitată la 2 metri.
„Suntem mai mult decât oricând aproape de clienţii şi angajaţii noştri, în această perioadă dificilă. Siguranţa şi sănătatea acestora este pe primul loc pentru noi. Aşa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptăm la evoluţia situaţiei pentru a găsi soluţii să depăşim cu bine această perioadă. Încercăm să identificăm soluţii de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni şi, în acelaşi timp, să menţinem funcţionarea optimă a serviciilor companiei”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române.
El precizează că Poşta Română depune toate eforturile pentru a-şi continua activitatea economică, în beneficiul clienţilor. Aceştia au la dispoziţie atât serviciile de coletărie clasică, cât şi serviciile de curierat rapid (Prioripost), iar oficiile poştale au program de lucru în intervalul orar 10.00 – 18.00.
news.ro