Platforma de recrutare eJobs România: 2022 – cel mai bun an din istoria companiei

eJobs România anunţă o cifră de afaceri de aproape 15 milioane de euro şi un număr de 420.000 de joburi postate în platformă anul trecut, ceea ce face din 2022 cel mai bun an din istorie pentru companie. Rezultatele marchează o creştere de aproximativ 50% faţă de 2021, anul care a marcat revenirea pe piaţa muncii, în termeni de joburi nou postate şi aplicări.

„Din multe puncte de vedere, 2022 ne-a depăşit toate aşteptările. S-a angajat masiv anul trecut în România, cu o medie de 35.000 de joburi noi în fiecare lună, postate pe eJobs.ro. Pentru acestea, au existat în jur de un milion de aplicări lunare. Piaţa a fost, deci, extrem de activă, cu multe oportunităţi şi cu planuri foarte îndrăzneţe din partea angajatorilor. Să nu uităm că a fost un an în care şi salariile au crescut, pe de o parte, pentru că rezultatele financiare ale companiilor au permis aceste majorări, pe de altă parte, pentru că inflaţia a impus ajustări salariale”, a declarat Bogdan Badea, CEO eJobs România, citat într-un comunicat de presă transmis, miercuri, de reprezentanţii companiei.

Potrivit documentului citat, principalele motoare de creştere pentru 2022 au fost anunţurile tradiţionale de joburi şi campaniile de recrutare digitalizată.

Acestea din urmă au generat 5% din cifra de afaceri anuală, planul pentru 2023 fiind ca acest procent să se dubleze.

„Sigur că recrutorii rămân fideli campaniilor de recrutare tradiţionale, care presupun postarea de anunţuri pe platforme dedicate, însă, în contextul în care se lovesc de un deficit din ce în ce mai pronunţat de candidaţi, dar şi în care este nevoie să ajungă cât mai ţintit către tinerii din Generaţia Z, mai digitalizaţi decât oricare dintre generaţiile anterioare, au început să se uite către soluţii alternative pentru a ajunge mai repede şi mai direct exact către acei candidaţi de care au nevoie. Pe acest fond, am văzut o dublare a veniturilor generate de campaniile de recrutare digitalizată în 2022, iar tendinţa se menţine şi pentru acest an”, subliniază Bogdan Badea.

 

Potrivit datelor transmise de companiei, pentru 2023, ţinta este de a depăşi pragul de 15 milioane de euro în cifră de afaceri, atât din activitatea de core business (anunţuri de recrutare tradiţională), cât şi din liniile adiacente: campanii de recrutare digitalizată, employer branding, content marketing, cât şi prin intermediul Skilld, serviciul de recrutare rapidă prin inteligenţă artificială deţinut de eJobs România.

„Mult timp, această industrie, a resurselor umane, a părut foarte statică şi destul de repetitivă. De câţiva ani, însă, vedem cum împrumută din instrumentele specifice altor sectoare şi capătă valenţe suplimentare din zone complet noi, astfel încât un om de resurse umane are astăzi şi competenţe de vânzări, şi de marketing, şi de digital şi, uneori, chiar de comunicare de criză”, adaugă Bogdan Badea.

De la începutul anului şi până acum, pe platformă au fost postate, lunar, peste 26.000 de joburi noi. Pentru acestea, au fost înregistrate, tot lunar, aproximativ 715.000 de aplicări. În acest moment, 32.000 de locuri de muncă în România şi în străinătate sunt disponibile pe www.ejobs.ro.

 

news.ro

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *