Parcări de reședință în Hațeg

Auturitățile locale din Hațeg informează cetățenii cu privire la faptul că urmează a fi lansată platforma online pentru rezervarea parcărilor de reședință din localitate. Data lansări este 9 noiembrie începând cu orele 10.00.

„Vă aducem la cunoștință faptul că, în data de 09 Noiembrie 2022, ora 10 se va lansa platforma pentru rezervarea online a parcărilor de reședință din orașul Hațeg! Modalitatea de rezervare a unui loc de parcare se face pe principiul “primul venit – primul servit”. Tariful stabilit pentru rezervarea unui loc de parcare este de 120 lei/an pentru persoane fizice, respectiv 240 lei/an pentru persoane juridice. Durata de rezervare este de 1 an ,2 ani sau 3 ani. Rezervarea se poate face fie online direct din platformă fără a mai fi necesară prezența fizică la Primarie, fie la sediul UAT Oraș Hațeg”, anunță Primăria Orașului Hațeg.

Folosirea platformei online de rezervare are și o serie de avantaje. Astfel rezervarea este simplă și ușoară în doi pași, rezervarea locului și transmiterea documentelor în format electronic, plata online după încheierea etapei de verificare care se poate face cu card de credit/debit. Nu este necesară prezența la sediul Primariei Hațeg.

DOCUMENTE NECESARE:

Persoane Fizice: Copie după cartea de identitate a solicitantului/dovada reședintei după caz, copie după talonul mașinii pentru care se solicită un loc de parcare cu ITP în perioada de valabilitate. Dovada proprietății (în cazul în care adresa de domiciliu a solicitantului diferă de adresa aparatamentului pentru care se dorește rezervarea unui loc de parcare). Dovadă drept de folosință autovehicul (contract de comodat, contract de leasing, acordul de folosință din partea persoanei juridice). Decizie de încadrare în grad de handicap. Alte documente justificative.

Persoane Juridice: Copie CUI, copie după talonul mașinii pentru care se solicită un loc de parcare cu ITP în perioada de valabilitate. După caz dovadă drept de folosință (contract de comodat, contract de leasing). Alte documente justificative.

Primăria Orașului Hațeg mai vine și cu alte precizări.

„IMPORTANT! Se poate rezerva doar un singur loc de parcare pe apartament. Persoanele care dețin garaj(propietate/concesiune/închiriere) în zona arondata nu sunt eligibile pentru rezervarea unui loc de parcare, cu excepția sițuatiei în care în acesta se desfășoară activități economice autorizate potrivit legii(se vor încarca documente justificative în acest sens). Persoanele care au restanțe la bugetul local pentru anul 2021 nu sunt eligibile pentru rezervarea unui loc de parcare. Parcările de reședință amenajate în orașul Hațeg sunt destinate autovehiculelor cu masa de până la 3,5 t, fiind interzisă parcarea altor categorii de autovehicule pe aceste locuri. Locul nu va fi atribuit în cazul în care în urma verificării se va constata că pesoanele solicitante dețin garaj, au restanțe la bugetul local pe anul 2021, masa autovehiculului depășește 3.5 tone(punctele 2÷4 prezentate mai sus). În situația în care, în termen de 30 de zile de la lansarea platfomei online, nu se atribuie toate locurile de parcare amenajate, se poate atribui suplimentar înca un loc de parcare pe apartament/ spaţiu cu altă destinaţie decât cea de locuinţă”, mai arată cei de la Primăria Hațeg.

Monika BACIU

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *