O parte dintre magazinele Enel din România şi-au reluat de luni activitatea cu publicul
O parte dintre magazinele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, precum şi cele ale partenerilor, şi-au reluat de luni activitatea cu publicul.
”Pentru a preveni riscul răspândirii COVID-19 şi pentru a proteja atât clienţii şi comunităţile, cât şi angajaţii, lucrul cu publicul se va desfăşura în condiţii stricte de acces, ce presupun obligativitatea purtării măştilor de protecţie şi a păstrării distanţei sociale, conform prevederilor legale în vigoare. Astfel, magazinele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia din Bucureşti, Giurgiu, Constanţa, Tulcea, Slobozia, Călăraşi, Timişoara, Reşiţa, Deva, Arad şi Lugoj, cu excepţia celor aflate în centre comerciale, vor fi redeschise, după ce au fost reamenajate, pentru ca activitatea comercială să se poată desfăşura în condiţii de siguranţă. De asemenea, vor fi redeschise astăzi şi magazinele partenerilor Enel din Baia Mare, Satu Mare, Buzău, Ploieşti, Mehedinţi, Botoşani, Vaslui şi Focşani, iar mâine se redeschide şi magazinul din Braşov”, precizează compania într-un comunicat.
Programul de lucru al magazinelor este cel obişnuit.
”Pentru a ajuta la reducerea răspândirii Covid-19, activităţile cu publicul vor avea loc cu respectarea măsurilor de siguranţă comunicate de către autorităţile competente. În acest sens, angajaţii şi clienţii vor avea obligaţia de a purta măşti de protecţie, iar numărul de clienţi care au acces simultan în magazine va fi limitat, astfel încât să poată fi păstrată distanţa”, precizează compania.
Zonele de aşteptare din cadrul magazinelor vor fi închise, iar sistemul de alocare bonuri de ordine va fi suspendat momentan, accesul în magazin efectuându-se în ordinea sosirii la locaţie. În functie de situaţie este posibil să fie implementate şi alte măsuri de protecţie.
Enel recomandă clienţilor să folosească şi manuşi de unică folosinţă, precum şi un instrument propriu de scris.
”De asemenea, rugăm clienţii să-şi verifice starea de sănătate înainte de efectuarea deplasării (respectiv temperatura corporală şi starea generală de sănătate), iar în situaţia prezentării unor simptome (febră, dificultăţi respiratorii, tuse, durere în gât, răceală) să renunţe la efectuarea deplasării, întrucât persoanele care prezintă astfel de simptome, precum şi persoanele fără mască de protecţie nu vor avea acces în magazine, fiind asigurat triajul epidemiologic conform prevederilor legale în vigoare”, mai arată compania.
Ca urmare a acestor măsurilor de siguranţă, este posibil ca timpul de aşteptare să crească.
”Persoanele cu vârsta de peste 65 de ani vor avea acces cu prioritate dimineaţa, până la ora 11. Rugăm persoanele care nu fac parte din această categorie să evite acest interval orar pentru a nu mări adiţional timpul de aşteptare. În consecinţă, pentru buna desfăşurare a activităţilor şi pentru a preveni riscul de răspândire a noului coronavirus, recomandăm clienţilor să vină în magazinele Enel doar pentru acele operaţiuni pe care nu le pot efectua apelând la canalele alternative de comunicare puse la dispoziţia lor de către Enel”, mai spun reprezentanţii companiei.
Aceştia le recomandă clienţilor să folosească în continuare opţiunile digitale de comunicare, de primire şi de plată a facturii, precum şi contractarea online. Clienţii au la dispoziţie două variante pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms.
Pentru a evita riscurile asociate unui drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienţii pot alege să utilizeze aplicaţia MyEnel, care poate fi activată fie online, fie prin descărcarea aplicaţiei pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play.
Prin intermediul MyEnel, clienţii pot primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, îşi pot înregistra indexul sau verifica balanţa de plată.
În cazul în care clienţii doresc în continuare să efectueze plata în numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum şi în magazinele alimentare.
Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt: ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.
Enel este una dintre cele mai mari companii de utilităţi din Europa după capitalizarea de piaţă. Grupul Enel activează în peste 30 de ţări din lume, având o capacitate instalată netă de producţie de energie de circa 90 GW. Enel distribuie electricitate printr-o reţea de peste 2,2 milioane de kilometri, are circa 73 de milioane de clienţi casnici şi companii în toată lumea, care reprezintă cea mai mare bază de clienţi comparativ cu firmele europene din domeniu. Divizia de energii regenerabile Enel Green Power operează unităţi de producţie cu o capacitate instalată de 46 GW din surse eoliene, solare, geo-termale şi hidro în Europa, cele două Americi, Africa, Asia şi Australia.
Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privaţi în domeniul energetic, cu operaţiuni în sectorul distribuţiei şi furnizării de electricitate, dar şi al producţiei de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piaţa din România din 2005. Enel are aproximativ 3.100 de angajaţi în România şi oferă servicii unui număr de 3 milioane de clienţi. Companiile E-Distribuţie operează reţele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale ţării: Muntenia Sud (inclusiv Bucureşti), Banat şi Dobrogea, acoperind o treime din piaţa locală de distribuţie.
news.ro