Modul de plată al indemnizației pentru membrii secțiilor de votare din municipiul Deva și localitățile aparținătoare Cristur și Sântuhalm
Plata indemnizației pentru membrii secțiilor de votare, precum și pentru personalul tehnic auxiliar, aferentă participării la alegerile din data de 6 decembrie 2020 va fi realizată în două moduri, în funcție de opțiunile fiecăruia:
- Prin casierie – la adresa Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr.10 (Casa Căsătoriilor), la o dată care va fi anunțată ulterior.
Indemnizația se va elibera personal, pe baza actului de identitate valabil, în original sau, după caz, a procurii notariale, în cazul prezentării altei persoane decât cea înscrisă în statul de plată, respectiv actul de identitate al persoanei împuternicite. Persoanele sunt rugate să aibă asupra lor un pix propriu cu care vor semna de primire pentru bani.
- Prin virament în cont bancar (deschis la o unitate bancară din România/nu se acceptă REVOLUT), urmând procedura:
- Cerere completată și semnată care se poate descărca de la adresa: http://www.primariadeva.ro/fisiere/userfiles/Cerere_plata_alegeri.pdf
- Alte acte necesare: copie CI/buletin de identitate, extras de cont bancar pe numele solicitantului (din care să reiasă codul IBAN)
- Predarea actelor mai sus enumerate va putea fi făcută și în data de 6 decembrie 2020, în secția de votare, la personalul tehnic al Primăriei Municipiului Deva
Totodată, actele necesare pot fi trimise pe e-mail, la adresa alegeriparlamentare2020@primariadeva.ro
Indemnizația cuvenită se va vira doar în conturile titularilor.
Primăria Municipilui Deva / Serviciul Financiar, Contabilitate