Mastercard introduce o nouă soluţie pentru creşterea securităţii tranzacţiilor online

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăţi, a anunţat că a introdus Identity Check, o nouă soluţie privind autentificarea de tip EMV 3D Secure, dezvoltată cu scopul de a îmbunătăţi experienţa pe care o au consumatorii atunci când fac plăţi digitale.

În perioada următoare, băncile emitente vor înlocui, treptat, actualul SecureCode cu programul Mastercard Identity Check, în timp ce pe website-urile comercianţilor se va regăsi noua soluţie.

”EMV®3-D Secure şi Mastercard® Identity Check oferă noi beneficii comercianţilor şi, totodată, vine în întâmpinarea unor limitări impuse de versiunea anterioară, 3-D Secure 1. Noul sistem a fost dezvoltat pentru a deveni cea mai bună soluţie în combaterea fraudei plăţilor online, însă fără a afecta experienţa de cumpărături”, se arată în comunicat.

Printre principalele îmbunătăţiri se numără sporirea securităţii pentru a combate tranzacţiile frauduloase, prin autentificarea în doi factori a consumatorilor, cu ajutorul biometriei, şi nu prin parole statice.

În plus, este vizată compatibilitatea cu dispozitivele mobile, inclusiv cu aplicaţiile mobile, pentru a reflecta dezvoltarea accelerată a comerţului electronic de pe mobil. Compania are în vedere şi îmbunătăţirea autentificării bazate pe risc prin analiza unui set mult mai extins de date referitoare la cumpărăturile efectuate.

”Încrederea în lumea digitală a devenit moneda critică a economiei, dar şi a celei de-a patra revoluţii industriale. De aceea este imperios necesar ca şi procesul de plată să fie unul extrem de sigur, fără cusur şi care să rezulte într-o experienţă simplă şi plăcută pentru consumatori. Ca lider în industria globală de plăţi, ne-am asumat rolul de gardian atât al consumatorilor, cât şi al emitenţilor şi comercianţilor, şi am lansat o soluţie potrivită pentru viitorul e-commerce-ului, menită să asigure siguranţa tranzacţiilor”, a declarat Roxana Turquin, Business Development Manager, Mastercard România.

Înainte să fie lansat, Mastercard Identity Check a trecut printr-o etapă de testare, în urmă căreia a reieşit faptul că reduce nivelul fraudei şi al numărului tranzacţiilor declinate, şi îi permite consumatorului să se autentifice fără probleme. Aşadar, Mastercard Identity Check contribuie şi la creşterea profitului comercianţilor şi al emitenţilor de carduri.

 

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *