Instagram lansează canalele de comunicare pentru creatorii de conţinut

Cea mai nouă facilitate Instagram, numită Channels şi inspirată într-o mare măsură de la canalele care funcţionează pe Telegram, reprezintă o nouă cale prin care personalităţile pot comunica informaţii urmăritorilor, ca alternativă la postări, Stories, sau Reels.

Mark Zuckerberg însuşi a anunţat cea mai nouă funcţionalitate Instagram, numită, Channels, care este o funcţie de comunicare directă de tip „one-to-many”.

Creatorii de conţinut pot deschide un astfel de canal din secţiunea de comunicare scrisă a platformei sociale şi pot, apoi, să trimită urmăritorilor invitaţii prin care să-i încurajeze pe aceştia să se alăture.

Comunicarea prin aceste canale va funcţiona într-un singur sens – creatorul postează mesaje, iar urmăritorii le pot doar citi. Aceştia din urmă vor primi notificări când sunt postate mesaje noi pe canalele la care s-au înscris.

În afară de text, pe noile canale de comunicare mai pot fi postate, printre altele, imagini şi sondaje. La postările văzute, utilizatorii pot adăuga aşa-numitele reacţii sub formă de emoji-uri.

 

Pentru început, funcţia Channels este disponibilă doar unui număr redus de creatori de conţinut din Statele Unite. În lunile următoare, aceeaşi funcţionalitate va fi implementată în Messenger şi Facebook, singurul produs important Meta care scapă, deocamdată, fiind WhatsApp.

 

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *