Grupul UMB, cel mai mare din construcții în România, angajează mineri pentru proiecte de amploare pe autostrăzi

Grupul UMB, condus de antreprenorul român Dorinel Umbrărescu, a anunțat recent că angajează personal specializat, cunoscut sub denumirea de „mineri”, pentru a participa la proiectele majore de infrastructură pe care le desfășoară în țară. Se pare că acești specialiști vor fi implicați în lucrările viitoare la tunelurile de pe Autostrăzile A1 și A3.

În mod specific, UMB se pregătește să înceapă efectiv lucrările la un tunel de 2 kilometri pe Autostrada A1 Lugoj – Deva, un proiect important pentru dezvoltarea rețelei rutiere naționale. De asemenea, grupul a depus o ofertă pentru un contract rutier semnificativ, lotul de 41 de kilometri dintre Poarta Sălajului, Zalău și Nușfalău, care include și un tunel de 3 kilometri la Meseș.

Proiectul Autostrăzii A1, lotul lipsă dintre Lugoj și Deva, beneficiază de finanțare prin Programul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), subliniind importanța acestui traseu pentru conectivitatea și dezvoltarea economică a regiunii. Parteneriatul dintre UMB și Euro Asfalt (Bosnia Herțegovina) pentru săparea unui tunel de 2 kilometri între Margina (județul Timiș) și Holdea (jud. Hunedoara) reprezintă un pas semnificativ în cadrul acestui proiect, marcând al doilea tunel rutier din țară, după cel inițiat de PORR la Momaia, pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești.

Este important de menționat că UMB nu are în prezent contracte feroviare la Metrorex sau CFR Infrastructură, concentrându-se în principal pe dezvoltarea și modernizarea rețelei rutiere din țară.

Aceste inițiative evidențiază angajamentul Grupului UMB în contribuirea la dezvoltarea infrastructurii din România și la implementarea proiectelor de importanță strategică pentru țară. Așteptăm cu interes evoluția acestor proiecte și impactul lor asupra mobilității și conectivității naționale.

 

Monika BACIU

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *