E-Distribuţie Banat a reluat alimentarea pentru peste 95% din clienţii afectaţi de furtună

Compania E-Distribuţie Banat a anunţat că a reluat alimentarea cu electricitate a peste 95% din clienţii pentru care furnizarea a fost afectată de furtună.

În regiune au avut loc condiţii meteo excepţionale, extreme, a căror violenţă a afectat funcţionarea reţelelor de electricitate, ca urmare a vântului puternic care a atins peste 100 km/h.

”Ca urmare a eforturilor echipelor  E-Distribuţie Banat şi ale contractorilor, inclusiv în cursul nopţii, a fost reluată alimentarea cu electricitate pentru un număr estimat de peste 215.000 de clienţi, astăzi (miercuri, n.r.) la ora 10:00”, arată un comunicat al companiei.

În prezent se află pe teren 91 de echipe, din care 68 ale E-Distribuţie şi 23 ale firmelor contractoare, iar intervenţiile vor continua până la restabilirea integrală a alimentării cu electricitate, spun oficialii distribuitorului.

Acestea au ca prioritate intervenţia la avariile înregistrate pe liniile de înaltă şi medie tensiune, care alimentează un număr mare de clienţi, cu accent pe remedierea stâlpilor de beton rupţi şi a celor de metal îndoiţi, în special în judeţul  Timiş, dar şi în Hunedoara şi Arad. În judeţul Caraş Severin funcţionarea reţelelor de medie tensiune a revenit la normal.

”Reamintim că un număr de 26 de echipe de intervenţie ale E-Distribuţie Muntenia şi E-Distribuţie Dobrogea au fost trimise pentru a sprijini eforturile de reluare a alimentării cu electricitate în zonele afectate de furtună, aflate în aria de activitate a E-Distribuţie Banat.  Operatorul de distribuţie lucrează în continuare conform procedurilor situaţiei de urgenţă, nivel 2”, adaugă reprezentanţii companiei.

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *