Deva: Programul zilelor în care se vor primi plățile pentru persoanele, care au activat în cele 46 secții de votare

Începând de marți, 17 decembrie 2024, va începe plata indemnizațiilor și a indemnizațiilor de protocol pentru președinții, locțiitorii, membrii birourilor electorale ale secțiilor de votare, operatorii de calculator ai acestora și informaticienii, aferente participării la alegerile pentru președintele României, Senat și Camera Deputaților din anul 2024.

Între 17 și 20 decembrie 2024, Primăria Municipiului Deva va efectua plățile pentru cele 46 de secții de votare care au funcționat în cadrul alegerilor menționate.

Plățile vor fi realizate atât prin transfer electronic, cât și pentru persoanele care au optat să își ridice personal banii de la casieria Primăriei Municipiului Deva, situată în Piața Unirii, nr. 4, în camerele nr. 21 și nr. 23.

Indemnizațiile vor fi eliberate personal pe baza actului de identitate valabil (în original), sau, după caz, pe baza procurii notariale, în cazul în care persoana care ridică indemnizația nu este cea înscrisă în statul de plată. Persoana împuternicită va trebui să prezinte actul de identitate.

Programul pentru plata indemnizațiilor este următorul:

  • Marți, 17 decembrie 2024, între orele 8:30 – 17:00
  • Miercuri, 18 decembrie 2024, între orele 8:30 – 17:00
  • Joi, 19 decembrie 2024, între orele 8:30 – 17:00
  • Vineri, 20 decembrie 2024, între orele 8:30 – 17:00

 

 

 

Compartimentul de presă al Primăriei Municipiului Deva

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *