CNAIR pierde în fața constructorului lotului 3 al autostrăzii Lugoj – Deva
CNAIR pierde în instanță în fața constructorului lotului 3 al autostrăzii Lugoj – Deva. Tribunalul București a admis, în primă instanță, solicitarea constructorului.
“Admite cererea de chemare în judecată. Suspendă dreptul pârâtei de a cere plata în temeiul Scrisorii de garanţie de bună execuţie nr. K048074/k048184/830, până la soluţionarea cererii de arbitrare înregistrate sub nr. 114/5.09.2019 pe rolul Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României”, arată sentința Tribunalului București.
Oficialii Asociației Pro Infrastructura susțin că acțiunile oficialilor români reprezintă un teatru de păpuși, din care cei care pierd sunt șoferii.
“Astăzi avem un nou episod din teatrul absurd numit „Muzeul Autostrăzii A1 Lugoj-Deva lot 3”: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere A PIERDUT DEJA PRIMUL PROCES contra constructorului spaniol Comsa. Vineri, 06.09.2019, Tribunalul București a dat dreptate antreprenorului și a oprit executarea garanției bancare inițiată de CNAIR până la soluționarea cererii de arbitraj din 05.09.2019, procedură care poate dura luni, poate chiar ani întregi”, arată Asociația Pro Infrastructura.
Dată fiind decizia instanței, CNAIR nu poate executa garanția bancară,iar deficiențele invocate de Ministerul Transporturilor nu vor fi remediate pe banii constructorului.
“Astfel, realitatea contrazice gogoșile vândute de ministrul Transporturilor Cuc și directorul CNAIR Scarlat care declarau că așa-zisele probleme și lucrări nefinalizate de constructor vor fi remediate pe banii acestuia. Mai mult, în ciuda noilor promisiuni făcute de Cuc, DESCHIDEREA tronsonului-muzeu de 21 de km este în continuare INCERTĂ, la 28 de zile de când putea fi inaugurat și la 12 zile de la rezilierea contractului executat în proporție de 99%. Nu este nicio grabă! Șoferii mai pot aștepta, riscându-și viața și rupându-și mașinile pe DN7 și DN68A. Desigur, tot noi vom plăti toate bâlbele și prostiile făcute de iresponsabilii CNAIR”, mai arată Asociația Pro Infrastructura.
Sentința Tribunalului București nu este definitivă.
Colaborator
Pana cand vom fi dusi cu zaharelul de ministrul cuc si cnair ?