CEC Bank lansează cardul de credit 100% online

Banca de stat CEC Bank a anunţat luni că lansează cardul de credit 100% online, cu 24 de rate fără dobândă.

 

„CEC Bank continuă procesul de digitalizare şi lansează cardul de credit acordat 100% online, cu până la 24 de rate fără dobândă. Cardul se poate obţine în mai puţin de o oră, cu zero drumuri la bancă, mai rapid decât în varianta clasică, în care procesul de contractare durează 2-3 zile”, a informat banca.

Prin CEC_IN, magazinul virtual al CEC Bank, sunt disponibile două tipuri de carduri de credit: Visa Affinity şi Visa Platinum, prin care pot fi contractate sume de până la 60.000 lei, respectiv 100.000 de lei. Celor care îşi fac card de credit 100% online, CEC Bank le oferă acces la Mobile Banking prin intermediul pachetului Bun Venit.

„Continuăm strategia de digitalizare a CEC Bank, iar cardul de credit este cel de-al treilea produs CEC Bank pe care l-am adus 100% în zona online într-un timp record, alături de pachetul de cont curent şi creditul de nevoi personale – toate lansate în ultimul an. Accesarea serviciilor bancare  ar trebui să fie la fel de simplă ca orice altă comandă la un magazin online şi este un serviciu pentru care vedem că există cerere în piaţă”, a declarat Bogdan Neacşu, director general al CEC Bank.

Oferta presupune 24 de rate fără dobândă, pentru tranzacţiile de la orice comerciant din ţară sau străinătate, în funcţie de valoarea tranzacţiilor. În cazul celor care nu optează pentru sistemul de rate fără dobândă, banca oferă o perioadă de graţie de până la 59 de zile, iar suma minimă de rambursat este de 2,5% din suma datorată. Dobânda este de 13,09% pe an (IRCC+11,42%), fiind datorată doar pentru sumele utilizate din limita de credit şi care nu sunt rambursate până la data lunară de scadenţă. Cardurile de credit CEC Bank pot fi folosite inclusiv pentru plăţi cu telefonul mobil sau cu ceasul smart prin Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay sau aplicaţia CEC Pay.

Pentru lansarea cardului de credit 100% online, CEC Bank a colaborat cu start-up-ul românesc FintechOS şi cu compania de consultanţă Deloitte. În cadrul platformei CEC_IN sunt folosite o serie de tehnologii inovative cum ar fi recunoaşterea automată a datelor (OCR), preluarea automată a acestora în sisteme şi recunoaşterea facială liveness, precum şi un mod automat de analiză şi decizie.

„Pentru a intra în posesia unui card de credit 100% online, Visa Affinity sau Visa Platinum de la CEC Bank, cei interesaţi trebuie să parcurgă un flux online simplificat, care durează doar câteva minute: clientul selectează suma dorită, oferă informaţii despre situaţia financiară şi statutul profesional, îşi introduce datele de identificare şi intră într-un apel video cu un reprezentant al băncii. Verificarea eligibilităţii, inclusiv interogarea veniturilor la ANAF şi a istoricului de creditare, se realizează automat, iar acordurile din partea clientului sunt semnate electronic. În cazul unui răspuns pozitiv, contractul se generează pe loc şi este semnat tot electronic. În plus, CEC Bank le oferă celor care contractează un card de credit online acces la Mobile Banking şi la un cont curent, astfel încât relaţia cu banca să se poată derula în continuare 100% online, inclusiv în ceea ce priveşte rambursarea ratelor”, precizează banca.

Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale, având active de peste 36 miliarde lei, la sfârşitul primului semestru din 2020.

Statul român, prin Ministerul Finanţelor Publice, este unicul acţionar al CEC Bank.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *