Campanie Romsilva pentru responsabilizarea copiilor

“Un copil – un brăduț” este campania derulată de Romsilva. Noua campanie își propune responsabilizarea copiilor față de natură, crearea unei legături trainice cu pădurea, educația forestieră prin implicarea acestora în acțiunile de plantare, dar și socializare. În acest demers, părinții, rudele, prietenii sunt invitați să dea o mână de ajutor tuturor copiilor care vor face parte din acțiunea de plantare.

“Știm cu toţii că Sărbătorile de iarnă nu sunt la fel de frumoase fără „brăduțul de Crăciun”, dar ce spuneţi dacă un copil ar înţelege în cât timp creşte pomul de Crăciun? Susținem un copil să adopte un viitor „Pom de Crăciun”! Începând din acest an, Romsilva vă propune o nouă provocare: Campania «Un copil ~ un „brăduț”» – O prietenie pe viață! Orice companie, asociație, fundaţie, sau persoană fizică, poate achiziționa un „brăduț”, care va fi plantat în ghiveci de către un copil, îngrijit cu atenție și ajutat să ajungă, în primavara anului viitor, tocmai bun de plantat în mediul lui natural, acolo unde îi este locul! Specialiștii Romsilva pun la dispoziție toată experiența, tot talentul și toată priceperea dar și rodul muncii lor”, arată Romsilva.

Silvicultorii au fost primii care s-au alăturat acestei campanii și au achiziționat brăduții dar și kit-ul necesar plantării acestora în ghivece. Astfel, cu ajutorul acestor silvicultori inimoși, copii vor beneficia, pe lângă consultanța de specialitate și de suportul material necesar plantării brăduţilor.


Colaborator

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *