Blue Air: Aproximativ 230.000 de pasageri afectaţi de anulările zborurilor
Blue Air transmite, joi, că aproximativ 230.000 de pasageri sunt afectaţi de anulările zborurilor, aceştia primind trei variante – reprogramarea zborului, crearea unui portofel virtual pentru viitoare achiziţii şi rambursarea. Peste 17.500 de portofele electronice au fost create totalizând 1,9 milioane de euro. Compania precizează că rambursarea depinde de reluarea zborurilor, iar conducerea îşi exprimă întreaga disponibilitate pentru rezolvarea situaţiei.
Compania susţine că, până la acest moment, în urma discuţiilor purtate de conducerea executivă a Blue Air, s-a primit sprijinul din partea majorităţii aeroporturilor din străinătate, incluzând aeroporturile din Italia, Israel, Spania, Marea Britanie, precum şi a furnizorilor de combustibil din aceste aeroporturi, pentru a putea relua prestarea serviciilor către Blue Air, sub condiţia plăţii în avans a serviciilor oferite.
Potrivit acesteia, rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor pentru biletele achiziţionate depinde esenţial de reluarea operaţiunilor şi a activităţii de vânzare a Blue Air.
„Aşa cum am precizat în comunicările anterioare, un alt factor esenţial este aportul în numerar adus de unul dintre cei doi investitori cu care ne aflăm în discuţii”, a mai transmis compania.
Blue Air anunţă că toţi pasagerii au fost notificaţi de anularea zborurilor şi au primit 3 opţiuni disponibile: reprogramarea călătoriei pe următorul zbor disponibil, rambursarea în portofelul electronic (Blue Air oferind un bonus în procent de 25%, din valoarea biletului achiziţionat drept compensare pentru neplăcerile create pasagerilor noştri) sau rambursarea biletelor achiziţionate.
„În ultimele zile au fost create peste 17.500 de portofele electronice, totalizând 1.900.000 EUR, iar pasagerii care au ales această opţiune vor putea folosi sumele în vederea achiziţionării de bilete imediat ce vom activa procesul de vânzare. În cel mai scurt timp cu putinţă vom reveni cu detalii despre modalitatea în care va fi reluată activitatea de transport aerian de pasageri de către Blue Air, în funcţie şi de rezultatele înregistrare în negocierile cu investitorii, dar şi de disponibilitatea autorităţilor de a ne sprijini în acest proces dificil”, a mai menţionat Blue Air.
news.ro