mai spus-o si in alt comentariu, aici geotehnicianul, daca a existat, ar trebui sa raspunda. Cum este posibil ca in roci friabile sa permiti un asemenea unghi general de taluz? Aici un tunel, ar fi fost solutia.
75 grade se permite la calcare, nu la roci slab cimentate! S-a calculat incarcarea pe fiecare treapta?
Inca o data asta e inceputul, in primavara dupa dezghet, va incepe dansul!
Poate ca s-ar mai salva ceva, forandu-se filtre de asecare, dar nu pe 6-12m, ca acum. Poate la 50-60m ar mai avea oarecare influenta. Apoi, toata apa din padure trebuie dirijata in lateral, pentru a nu influenta sistemul de trepte… Chiar si ceva injectari de cimentare se mai pot incerca…
Inca mai avem institute de proiectare, apelati la vechii specialisti. Ei au construit baraje, poduri, tuneluri, etc…
Si nu in ultimul rand, folositi minerii disponibilizati din Valea Jiului, pentru cele doua autostrazi ce vor lega Transilvania de Muntenia. In trei ani cu 10 echipe ce ar lucra front contra front, va dau la cheie
toate tunelurile. Daca incepeti cu viaducte si taieri de munti, va apuca centenarul urmator!
Sii, scoateti politicienii din ministere, astia sunt mai distructivi decat ocupatia sovietica!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok
mai spus-o si in alt comentariu, aici geotehnicianul, daca a existat, ar trebui sa raspunda. Cum este posibil ca in roci friabile sa permiti un asemenea unghi general de taluz? Aici un tunel, ar fi fost solutia.
75 grade se permite la calcare, nu la roci slab cimentate! S-a calculat incarcarea pe fiecare treapta?
Inca o data asta e inceputul, in primavara dupa dezghet, va incepe dansul!
Poate ca s-ar mai salva ceva, forandu-se filtre de asecare, dar nu pe 6-12m, ca acum. Poate la 50-60m ar mai avea oarecare influenta. Apoi, toata apa din padure trebuie dirijata in lateral, pentru a nu influenta sistemul de trepte… Chiar si ceva injectari de cimentare se mai pot incerca…
Inca mai avem institute de proiectare, apelati la vechii specialisti. Ei au construit baraje, poduri, tuneluri, etc…
Si nu in ultimul rand, folositi minerii disponibilizati din Valea Jiului, pentru cele doua autostrazi ce vor lega Transilvania de Muntenia. In trei ani cu 10 echipe ce ar lucra front contra front, va dau la cheie
toate tunelurile. Daca incepeti cu viaducte si taieri de munti, va apuca centenarul urmator!
Sii, scoateti politicienii din ministere, astia sunt mai distructivi decat ocupatia sovietica!