Vânzări de 4 mil. euro pe durata Târgului de Turism, cu 30% peste ediţia de primăvară din 2018
Christian Tour, cel mai mare operator de chartere din România, a înregistrat vânzări de 4 milioane de euro în cele patru zile ale Târgului de Turism al României, cu 30% mai mult faţă de ediţia din primăvara anului trecut a evenimentului găzduit de Romexpo.
Pachetele speciale lansate la târg au fost disponibile şi în toate agenţiile Christian Tour şi agenţiile partenere din ţară, precum şi online, pe site-ul www.christiantour.ro, astfel că românii care nu au putut ajunge la Romexpo au avut posibilitatea să-şi cumpere o vacanţă în aceleaşi condiţii şi la aceleaşi preţuri.
Reducerile Early Booking de până la 50% cumulate cu ofertele create special pentru târg au adus companiei peste 9.000 de cumpărători la standul agenţiei şi în sediile din ţară, care şi-au rezervat, în principal, un sejur pentru sezonul estival 2019, dar au cumpărat şi vacanţe de Paşte şi 1 Mai. Valoarea totală a vânzărilor în aceste patru zile ale târgului se ridică la 4 milioane de euro, costul mediu al unui pachet turistic fiind de aproximativ 430 de euro de persoană.
În ceea ce priveşte destinaţiile externe preferate de români, cele mai multe rezervări s-au făcut în Grecia, peste 3.300 de persoane achiziţionându-şi vacanţe într-o staţiune elenă. Pe locul secund în topul destinaţiilor preferate de vizitatorii Târgului de Turism a fost Turcia, în special staţiunea Antalya, preferată mai ales de familiile cu copii. Topul trei al destinaţiilor solicitate de români în cele patru zile este completat de Egipt, către care Christian Tour va opera în acest sezon şapte avioane charter pe săptămână, cu plecare din Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, Timişoara şi Iaşi.
Cele mai scumpe pachete cumpărate pe durata târgului au fost în Hurghada, unde un grup de 19 persoane a plătit aproape 13.400 de euro pentru un sejur, şi în Ţările Nordice, unde un grup de 12 persoane a achitat peste 12.400 de euro pentru un circuit.
În ceea ce priveşte destinaţiile exotice, cele mai căutate pachete pe durata târgului au fost sejururile de 7 nopţi, în regim all inclusive, în Punta Cana (Republica Domnicană), iar printre destinaţiile noi cerute de turişti s-au numărat Jamaica şi Cuba.
“Ţinând cont de tarifele foarte bune, Punta Cana are toate şansele să devină noua Antalya. Turiştii sunt extrem de încântaţi de condiţiile pe care le găsesc în hotelurile de 4 şi 5 stele, de meniurile din restaurante care includ fructe de mare, peşte, fructe exotice precum ananas, papaya şi fructul pasiunii, de plaje şi de activităţile la care pot lua parte”, a declarat Cristian Pandel, acţionarul principal al companiei Christian Tour.
Şi destinaţiile interne au fost căutate de turiştii români. Cei care au cumpărat vacanţe zilele acestea s-au orientat în special spre litoralul românesc, unde Mamaia şi Eforie Nord au fost cele mai solicitate staţiuni, şi zona balneară. Mulţi dintre vizitatorii standului s-au prezentat cu tichete de vacanţă.
“Toate aceste cifre confirmă faptul că românii călătoresc din ce în ce mai mult, au prins gustul vacanţelor atât în ţară, cât şi peste graniţe. Călătoriile fac parte din viaţa noastră mai mult decât în orice alt secol, pentru că vacanţa nu mai este şi nu trebuie să fie un lux, ci o necesitate; de aceea ofertele create de Christian Tour pentru Târgul de Turism au fost gândite în aşa fel încât să fie accesibile unui număr cât mai mare de vizitatori”, a subliniat Cristian Pandel.
Târgul de Turism al României s-a desfăşurat în perioada 21 – 24 februarie la Centrul Expoziţional Romexpo din Capitală.
news.ro