Care este una dintre marile probleme ale retailerilor online din România

Abandonarea coşului de cumpărături este una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă magazinele online din România, în contextul în care trei sferturi dintre cumpărători nu finalizează comenzile, intenţionând să revină ulterior pentru încheierea procesului de achiziţie, a anunţat, marţi, un furnizor polonez de servicii de automatizare a proceselor de marketing, ExpertSender.

Compania a anunţat că intră pe piaţa din România, în contextul în care estimează un ritm accelerat de dezvoltare pentru zonele de comerţ online şi retail. Furnizorul atrage atenţia că, în lipsa trimiterii unui reminder personalizat către clienţi, majoritatea nu vor reveni pentru a finaliza achiziţia, ceea se traduce prin pierderi semnificative în vânzări pentru retaileri.

”O soluţie este trimiterea către clienţi de mesaje care conţin recomandări de produse pe baza istoricului lor de navigare (contextualizate), ce pot genera până la 35% din veniturile magazinelor online, potrivit experţilor în automatizarea proceselor de marketing ExpertSender”, se arată în comunicat.

Compania are birouri în Franţa, Polonia, Spania, Brazilia, Rusia şi China, iar primul client pe piaţa românească este retailerul de fashion answear.ro, deja client în alte opt ţări. Un director din cadrul companiei, Dominik Krzeslak, consideră că comerţul online are un mare potenţial de creştere în România.

”Există un potenţial mare de creştere în industriile de e-commerce şi retail în România, ritmul de dezvoltare pe care îl estimăm pentru aceste segmente fiind argumentul extinderii ExpertSender în această regiune. Vedem o deschidere foarte mare din partea clienţilor către ofertele magazinelor online şi suntem convinşi că soluţiile noastre de automatizare a proceselor de marketing prin personalizarea mesajelor şi contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale, precum email, SMS şi web, vor ajuta retailerii online să îşi crească rata de conversie şi, implicit, vânzările”, spune Dominik Krzeslak.

Obiectivele imediate ale ExpertSender pe piaţa din România vizează crearea unei reţele de parteneri, prin stabilirea de parteneriate cu agenţii (agenţii de marketing, agenţii de marketing digital, email boutiques, afiliaţi, publisheri) pentru implementarea soluţiilor ExpertSender şi creşterea numărului de clienţi. În prezent, activitatea ExpertSender desfăşurată în România este coordonată de la sediul central din Polonia.

news.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *